توقف ممنوع


اشک خورشید

 فقط برای خـــودم هستم مــــــن !

نه زیبایم و نه مهربـــان و نه محتــــــاج نگاهی ؛

برای تو که صورتــهای رنگ شده را می پرستـی ،

نه سیـــــرت آدمهـــــا را ، هیــــــچ ندارمــــــ ...

راهــــــت را بگیـــــر و بـــــرو ...

حوالـــــــی مــن،

توقـــــــف ممنـــــــوع است !!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت20:47---23 مهر 1393
وب زیبایی داری ب منم سر بزن
پاسخ:چشم


ریحانه
ساعت13:26---17 مهر 1393
BIG LIIIIIIIIIIIIIIIIKE
پاسخ:
پاسخ: ممنون


♕تنهــــــــــــــــــــــــــــــــــا♕
ساعت22:54---16 مهر 1393
سر میز شام به یادت می افتم بغض میکنم اشک در چشمانم حلقه می زند همه با تعجب نگاهم می کنند لبخند میزنم و می گویم:
چقدر داغ بود



zahra
ساعت21:54---16 مهر 1393

مطالبت خیلی قشنگن . درووووووووووووووووود
پاسخ:مچکرم



Baran
ساعت21:50---16 مهر 1393
به سلامتي کسي که وقتي بردم گفت :
اون رفيــــــــــــــــــــــــق منه .......
وقتي باختم گفت : من رفيـــــــــــــــــــــــــــ قتم ......

*به سلامتي درياچه اورميه...
نه بخاطر اينكه مظلومه فقط به خاطر اينكه هيچ وقتي اجازه نداد كسي توش غرق بشه...

*به سلامتي‌ اون بچه‌اي که شيمي‌ درماني کرده همه ی موهاش ريخته،
به باباش ميگه بابا من الان شدم مثل رونالدو يا روبرتو کارلوس؟
باباش ميگه قربونت برم از همه اونا تو خوش تيپ تري ....

*به سلامتي همه اونايي که خطشون اعتباريه ولي معرفتشون دايميه!

*به سلامتي اونايي که به پدرومادرشون احترام ميذارن و ميدونن تو خونه اي که
بزرگترها کوچک شوند؛ کوچکترهاهرگز بزرگ نميشوند .

*به سلامتي همه باباهايي که رمز تموم کارتهاي بانکيشون شماره شناسنامشونه...

به سلامتي مادر که بخاطر ما هيكلش به هم خورد.

به سلامتي کسي که ديدتوتاکسي بغليش پول نداره
به راننده گفت :پول خورد ندارم مال همه روحساب کن

پاسخ:لایک


Baran
ساعت21:49---16 مهر 1393
روی قلبی نوشته بودن:
شکستنی است
مواظب باشین.
ولی من; روی قلبم نوشتم:
شکسته است ،
راحت باشید . . . !

پاسخ:عالی بود


Baran
ساعت21:43---16 مهر 1393
من اگر گاه گاهی مینویسم بر نقطه ای از چشمانتان
میدهم بهایش را با عیان درد دلتان
از من بیچاره دگر چه خواهید؟!!!
من همینم خسته ای تنها که ندارم چیزی جز:
یک قلم یک صفحه نقطه ای از چشمانتان.......(منه واقعی


Baran
ساعت21:39---16 مهر 1393

هجوم گذشته هجوم حال هجوم آینده
شاید اگر کبوتر بال زخمی سرنوشت
میبرد با خودش این هنجار های مشوش را
میرسیدند باید ها، نباید ها، شاید ها، ای کاش ه
ا
بر لب بوسه زده ی دریا
شاید دریا هم، بستری میشد برای رساندن آرزو هایم به خدا
میبرد جنین آرزو هایم را با احتیاط
به قله ی ماه در آن سوی حیات
خدا هم،خدا خدا میکرد: باز کند قفسی را
بگشاید بال خسته و بسته ی مرا
آری همان دم است که پرواز میکنم به سوی خدا


Baran
ساعت21:22---16 مهر 1393
نبض باران

آسمان را که نگاه می کنی

نبض باران را در تپش قلب کبود ابرها می شنوی

بارانی شو

او می شنود



Baran
ساعت21:19---16 مهر 1393
می دانم
می دانم که در آسمان نقش خورشید را به تو داده اند!
لیاقتم به ذره ای نور هم نیست!
ولی بگذار در سایه ی نورت
در جایی کوچک و ساکت
شاید دلت
پناه بگیرم...
دوستت دارم...


Baran
ساعت21:17---16 مهر 1393
گاهی وقت هادلت می خواهد با یکی مهربان باشی دوستش بداری
و برایش چای بریزی گاهی وقت هادلت می خواهد یکی را صدا کنی
بگویی سلام می آیی قدم بزنیم؟گاهی وقت هادلت می خواهد یکی را ببینی گاهی وقت ها…آدم چه چیزهایِ ساده ای را
ندارد…..!


Baran
ساعت21:16---16 مهر 1393
حس قشنگیه یكی نگرانت باشه..♥
یكی بترسه ازاینكه یه روزاز دستت بده...♥
سعی كنه ناراحتت نكنه...♥
حس قشنگیه وقتی ازش جدا میشی:اس ام اس بده عزیز دلم رسید؟♥
قشنگه وقتی باخول وچل بازیات کناربیاد ♥
قشنگه: یهو بغلت كنه♥
درگوشت بگه دوست دارم! بگه كه حواسم بهت هست...♥
حس قشنگیه ازت حمایت كنه ...♥
آره ...!! دوست داشتن همیشه زیباست ♥


Baran
ساعت21:14---16 مهر 1393
اگر کسی شما را نپذیرفت، احساس بدی نداشته باشید.
معمولا چیزهای گران را رد میکنند بخاطر اینکه نمیتوانند از پس قیمت آنها بر بیایند . . .


Baran
ساعت21:12---16 مهر 1393
گفتم خدایا سوالی دارم
چرا هر موقع من شادم همه با من می خندند، ولی وقتی غمگینم کسی با من نمیگرید؟
گفت: خنده را برای جمع آوری دوست و غم را برای انتخاب بهترین دوست آفریدم . . .


Baran
ساعت18:45---16 مهر 1393
خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم
تو ای والاترین مهمان دنیایم
بدان آغوش من باز است
شروع یک قدم با تو
تمام گام های مانده اش با من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 15 مهر 1393برچسب:,ساعت19:25توسط شیدا | |